مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی در بیشتر نقاط کوه سیاه دشتستان خاموش شده، اما هنوز به طور کامل مهار نشده است.  

آتش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جهانگیر دهقانی شنبه ۱۰ خرداد افزود: نیروهای امدادی دیشب بیشتر نقاط کوه سیاه دشتستان را که هنوز آتش در آن شعله می‌کشید از جمله در منطقه درنگ را خاموش کردند.  

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر ادامه داد: نیروهای مردمی و دستگاه‌های متولی در محل حادثه حضور دارند و به لکه‌گیری مشغول هستند تا اگر شعله‌ای زیر خاکستر مانده خاموش کنند.  

دهقانی گفت: در زمان حاضر آتش سوزی در کنترل است، امروز برای پایش دقیق تر از وضعیت موجود بازدید هوایی از منطقه حادثه انجام شد.  

وی گفت: عصر دیروز یکی از نیروهای مردمی که در حال اطفا آتش در کوه سیاه بخش بوشکان دشتستان بود به علت سختی کار و گرمای هوا دچار مشکل تنفسی شد که باتوجه به حضور بالگرد در منطقه از قله کوه به پایین منتقل و به آمبولانس تحویل و همان جا درمان شد.  

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر همچنین درباره بالگرد اطفا حریق اعزامی که دچار نقص فنی شده است؛ افزود: بالگرد یادشده در دست تعمیر است و هنوز نتوانسته از فرودگاه بوشهر به سمت منطقه حادثه پرواز کند.  

آتش‌سوزی در مراتع کوه سیاه دشتستان به علت وقوع صاعقه عصر چهارشنبه هفتم خرداد آغاز شده و امروز وارد چهارمین روز خود شده است.  

کد خبر 516259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha