همین دیروز بود که اعلام شد امید نورافکن ستاره این فصل سپاهان که نمایش درخشانی هم در ترکیب این تیم داشته به ویروس کرونا مبتلا شده است و باید دست کم دو هفته‌ای را در قرنطینه باشد.

زنوزی

به گزارش همشهری آنلاین، این روزها بحث لغو و یا ادامه برگزاری لیگ با توجه به مثبت اعلام شدن تست برخی از بازیکنان لیگ برتری به بالاترین حد خود رسیده است و باشگاه های لیگ برتری از دغدغه خود برای حفظ جان  بازیکنان می‌گویند. اما فرضا اگر این دغدغه های را بدون هیچ شائبه ای باور کنیم شاید بهتر باشد باشگاه های مدعی تعطیلی لیگ و یا حتی انصراف از لیگ سری هم به فضای مجازی بازیکنان خود بزنند.

همین دیروز بود که اعلام شد امید نورافکن ستاره این فصل سپاهان که نمایش درخشانی هم در ترکیب این تیم داشته به ویروس کرونا مبتتلا شده است و باید دست کم دو  هفته‌ای را در قرنطینه باشد.

اگر نگاهی به صفحه این بازیکن در اینستاگرام بیندازم می‌بینیم  که او حدود 20 روز پیش با جمعی چند نفره بدون رعایت کمترین فاصله اجتماعی راهی گشت و گذار شده است و ممکن است این ویروس در یکی از همین آمد و شدها گریبان او را گرفته باشد. شاید اگر این بازیکن که از قضا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل سپاهان هم بوده در این مدت تحت کنترل باشگاه بود، دوران پیش از آمادگی برای شروع مجدد لیگ را مجبور نبود در قرنطینه به سر ببرد.

سپاهان بعد از اعلام رسمی ادامه برگزاری لیگ رسما از جمع مخالفان این تصمیم جدا و بازیکنان این تیم هم برای ادامه مسابقات اعلام آمادگی کردند.

با این همه زنوزی و  مالکان برخی از تیم‌های لیگ برتری ( که پیش قراول تعطیلی لیگ  و یا حتی انصراف هستند) که تا بحث ادامه برگزاری لیگ مطرح می‌شود ناگهان حفظ جان بازیکنان دغدغه اصلی شان شده و  سلامت خانواده‌ها خط قرمزشان می‌شود، بد نیست گشتی کوتاه در فضای مجازی بزنند تا دور همی‌های بازیکنانشان را ببینند. از استخر و پارتی گرفته تا میهمانی و ... اینها نمونه ای از میزان رعایت فاصله اجتماعی از سوی بازیکنانی است که مدیرانشان دغدغه جان آنها را دارند. شاید بهتر بود دلواپسانی که بر طبل تعطیلی لیگ می‌کوبند دست کم مدت کوتاهی‌ برای اجرای بهتر نمایش‌شان  «پروتکل بهداشتی مجازی» تدوین می‌کردند و مثلا جریمه ای برای عدم رعایت فاصله اجتماعی در فضای مجازی تعیین میکردند تا بازیکنان عزیزتر از جانشان با انتشار  عکس‌های دورهمی‌های رنگارنگ‌شان اینچنین باعث بیرون زدن دم خروس نشوند.

کد خبر 516241

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    2 0
    بهتر است خود را در بازیهای سیاسی تیم های لیگ برتر وارد نکنید .
  • محمد از اندیمشک/خوزستان IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    2 0
    امید نورافکن این کارها رو کرد که کرونا گرفت!!