رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد اورژانس هوایی گچساران اکنون به دستور مستقیم مدیرعامل هلی‌کوپتری ایران فعالیت نمی‌کند. بقیه کارها و اقدامات پیشکش، حداقل اورژانس هوایی گچساران را راه‌اندازی کنید.

اورژانس 115

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محسن جلیل در خصوص اظهارات روز اخیر کاپیتان سهیل قیاسی، مدیرعامل شرکت هلی‌کوپتری ایران،  در مورد انتقاد از استان‌ها دلیل آنچه در استان‌ها از شرکت هلی‌کوپتری ایران در بحبوحه حوادث درخواست ورود به صحنه نمی‌شود اظهار کرد: متاسفانه شرکت هلی‌کوپتری ایران خود همکاری لازم را ندارد و نمونه آن اورژانس هوایی گچساران است که به‌رغم مکاتبات ما تاکنون هیچ گونه اقدامی برای راه‌اندازی آن نکرده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بالگرد اورژانس هوایی گچساران اکنون به دستور مستقیم مدیرعامل هلی‌کوپتری ایران فعالیت نمی‌کند و از همین رسانه خطاب به هلی‌کوپتری ایران می‌گویم بقیه کارها و اقدامات پیشکش، حداقل اورژانس هوایی گچساران را راه‌اندازی کنید.

وی با بیان این‌که این روزها بحران سوختن جنگل‌های استان را داریم؛ افزود: به دلیل عدم همکاری هلی‌کوپتری ایران در آتشسوزی‌های اخیر که مصدومینی هم داشتیم، مجبور شدیم از اورژانس هوایی یاسوج برای انتقال مصدوم در آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع گچساران استفاده کنیم.

جلیل با قدردانی از خلبانان و تیم پروازی که آماده همکاری هستند، خطاب به مدیرعامل شرکت هلی‌کوپتری ایران گفت: شما اول همان وظیفه و تعهد خود را در خصوص راه‌اندازی اورژانس هوایی گچساران انجام دهید، بقیه کارها پیشکش.

این مسئول با بیان این‌که به خاطر عدم جلوگیری از تنش هیچ گاه نخواستیم حساسیتی از این بابت ایجاد کنیم؛ افزود: اگر منظور پرداخت مطالبات است که تا پایان بهمن‌ ماه بدهی‌های خود را تسویه کردیم و در خصوص بدهی اسفند هم از آن‌ها خواستیم سند اصلاحی بیاورند که سند کامل برای ما فرستاده‌اند.

وی در  پایان با خطاب قرار دادن مدیرعامل شرکت هلی‌کوپتری ایران گفت: جناب آقای قیاسی شما که از استان‌ها به دلیل عدم استفاده از ظرفیت‌های این شرکت انتقاد کرده‌اید این گوی و این میدان. اورژانس هوایی گچساران را راه‌اندازی کنید و برای اطفای حریق جنگل خائیز وارد میدان شوید.

کد خبر 516154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha