معاون شهردار تهران با تاکید بر اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت گفت؛ از شنبه ۱۰ خرداد، تمهیدات سختگیرانه‌ای به این منظور در تمامی ناوگان عمومی شهر اعمال خواهد شد.

اجبار زدن ماسك در اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید مناف هاشمی با تاکید بر اجرای مصوبه دولت مبنی بر اجباری شدن ماسک در مترو و اتوبوس، گفت: دولت و وزارت بهداشت این دغدغه را دارند که فاصله اجتماعی در استفاده مردم از مترو و اتوبوس رعایت شود. هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و پایانه‌های اتوبوسرانی، ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه‌های تاکسیرانی شهر هم فراهم شده است. 

وی با اشاره به تصمیم‌های جدید در شهرداری برای الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: از فردا شنبه ١٠ خرداد ماه سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس اجرا خواهد شد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامی ایستگاه‌های مترو و اتوبوسرانی جلوگیری می‌شود، اظهار داشت: از مردم هم می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله‌های اجتماعی را رعایت کنند و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومی شهر داشته باشند.

کد خبر 516069

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز