فرمانده نیروی هوا فضا سپاه پاسداران گفت: ما یک صنعت فناورانه در اختیار داریم که بدون محدودیت آماده انتقال آن به صنعت خودروی کشور و به خصوص گروه صنعتی ایران خودرو هستیم.

سردار حاجي‌زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایکوپرس ( پایگاه اطلاع‌رسانی ایرانخودرو)، سردار امیر علی حاجی زاده در بازدید از پروژه های جهش فناورانه محصولات ایران خودرو در سال جهش تولید، رمز موفقیت صنعت خودروی کشورا درگروی نگاه به داخل و استفاده شرکت‌های دانش بنیان در زمینه بومی سازی قطعات و تولید خودرو با نشانی ایرانی دانست و خاطر نشان ساخت : با استفاده از تمام ظرفیت های داخلی و بکارگیری نیروهای نخبه دانشگاهی در صنعت خودروی کشور، این صنعت از تحریم ها به سلامت عبور کرده است و نقش دشمنان برای زمین گیر کردن خودرو سازان، نقش برآب شده است.

سردار حاجی زاده تاکید کرد: صنعت خودروی کشور باید به سمت طراحی و تولید پلتفرم ایرانی، ارتقای کیفیت محصولات، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی ها گام بردارند و ایران خودرو دراین زمینه حرکت های جهادی خوبی را شروع کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: برنامه هایی که مدیر عامل ایران خودرو در سال جهش تولید هدف گذاری کرده، بسیار منطقی است. راه صنعت خودروی کشور از بیرون مرزها نمی گذرد و با تکیه بر دانش ایرانی می توانیم مدیریت کنیم.  

فرمانده نیرو هوا فضا سپاه خاطر نشان ساخت: موانع داخلی و خارجی با همدلی و هم صدایی قابل حل است و توانمندسازی صنعت و اقتصاد کشور می تواند ما را در مقابل تحریم ها مصون کند که این امر در صنعت دفاعی کشور اتفاق افتاده است.

کد خبر 516022

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    1 1
    چی بگم!!!!!
  • ملکی US ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    2 2
    جناب سردار مثل ایتکه فراموش کرده انددرصنعت خودروکشور100سال ازدنیا عقب مانده وخودرو سازان ما هنوز دراندیشه مونتاژخودروهایی بودندوهستند که عمرشان دردنیا به تاریخ پیوسته ایشان حتما کلیپ خودرو ی صفرایران خودرا که سپر جلوی خودرو به هنگام حرکت واژکون شده بودملاحظه فرموده اند
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      1 0
      ایشون با فکر حرف میزنن. با توجه به همه جوانب پیشنهاد داده اند.
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    3 0
    واقعا که چقدر بعضی ها آیه ی یأس می خونن ، بلاخره صنعت خودروسازی ما باید متحول بشه ، اگر این صنعت مشکل داره به خاطر مدیریت نادرسته ، نیروهای مسلح ما از لحاظ علمی ظرفیت بالایی دارن برای همین سردار حاجی زاده گفته ما تجربیاتمون رو به ایران خودرو انتقال میدیم با اینکه اصلاً وظیفه ایشون نیست ، کار ایشون حفاظت از آسمان ایرانه که کارشو به نحو احسن انجام داده ، نمیدونم چرا یه سریا نگرانن که سپاه تو این صنعت وارد شه
  • سارا IT ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    3 0
    زنده باد سردار حاجی زاده ودمت گرم ای کاش شما رئیس جمهور هم میشدی ایران گلستان میشد ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
  • ازاده IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    1 0
    ایکاش صنعت خودرو سازی میدادن به دست سپاه. وقتی موشک میسازن خودروی خوب هم میتونن بسازن.
  • احمد IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    1 0
    عالی است سردارولی برای عملی شدن ان به نظرم احتیاج به حکم رهبر باشد .