رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۱۳ هزار و ۸۵۰ کیلوگرم کالای اساسی و تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان امسال به صورت اینترنتی در استان خراسان جنوبی توزیع شد.

اینترنتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، داود شهرکی افزود: توزیع این کالاها از سوی ۶ فروشگاه توزیع اینترنتی دارای مجوز انجام شده است.

وی اظهار کرد: یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد گوساله، چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج و هفت هزار و ۶۵۰ کیلوگرم شکر از طریق خرید اینترنتی، در منزل به دست خریداران رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا همچنین تاکید بر ماندن در خانه و پرهیز از تردد غیرضروری، فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند با به کارگیری حداکثر ظرفیت و توان خود در خدمات رسانی به مشتریان، جایگاه خود را ارتقا بخشند.

این مسئول بر نظارت دقیق به توزیع و قیمت کالاها در فروشگاه‌های اینترنتی تاکید کرد و افزود: مردم نیز می‌توانند با نصب اپلیکیشن روی گوشی تلفن همراه خود از خدمات این فروشگاه‌ها استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی موضوع را با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

شهرکی دهم اردیبهشت امسال گفت: هیچ گونه کمبودی در اقلام اساسی ماه مبارک رمضان وجود ندارد و مردم می‌توانند برای تهیه اقلام اساسی و سایر کالاهای مورد نیاز خود در ماه مبارک رمضان و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، از فروشگاه‌های اینترنتی مجاز در استان خرید کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم با اشاره به مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، بر استفاده حداکثری از ظرفیت موجود فروشگاه‌های اینترنتی تاکید کرد.

مشیرالحق عابدی گفت: فروشگاه‌های اینترنتی استان باید از سوی تمامی دستگاه‌های ذیربط در این خصوص حمایت شوند و فرهنگ‌سازی به منظور خرید از این فروشگاه‌ها نیز صورت گیرد.

کد خبر 515971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha