مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: سالانه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تردد جانبازان و خانواده معظم شهدا و معلولان در ناوگان حمل و نقل شهری قزوین اختصاص می‌یابد.

اتوبوسرانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسین ایرانخواه جمعه نهم افزود: این سازمان در راستای ارتقای خدمات و تأمین رفاه جانبازان و افراد دارای معلولیت، استفاده از اتوبوس شهری را برای این قشر رایگان کرده است.

وی تصریح کرد: این اعتبار برای اولین بار سال گذشته برای تردد خانواده شهدا و جانبازان در نظر گرفته شد که امسال نیز با توجه ویژه اعضای شورای شهر استان قزوین دوباره در بودجه شهرداری به‌منظور رفاه و آسایش بیشتر خانواده ایثار گران تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوس‌رانی قزوین جزو شهرهای برتر کشور در راستای حمایت از افراد سالمند، جانبازان و معلولان است، ادامه داد: برای این منظور کارت رایگان ویژه معلولان و جانبازان بالای بیست‌وپنج درصد و خانواده شهدا صادر شده است.

این مسئول تاکید کرد: ایثارگران و جانبازان واجد شرایط که تاکنون موفق به دریافت کارت‌های خود نشده‌اند  باید به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: هم‌اکنون ۲ دستگاه بنز مخصوص تردد جانبازان و معلولان قطع نخاعی در شهر فعال است که در صورت تخصیص اعتبار ۲ دستگاه دیگر به ناوگان حمل و نقل شهری به همین منظور برای سهولت تردد افراد قطع نخاعی و ویلچری اضافه خواهد شد.

شهرداری قزوین با ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی در ۲۴ خط به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبر 515965

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha