ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور در سلامتی کامل است و بدون مشکل همراه تیمش تمرین می‌کند.

سید مجید حسینی

به گزارش  همشهری آنلاین ورزش سه، ترابزون اسپور تا قبل از تعطیلی رقابت‌های سوپر لیگ ترکیه نتایج فوق‌العاده‌ای به دست آورد و با شکست‌ناپذیری در ۱۱ هفته متوالی و کسب هشت پیروزی و سه مساوی، موفق شد در صدر جدول قرار بگیرد که توقف بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا، اجازه نداد پیشروی یاران سید مجید حسینی ادامه‌دار باشد.

با وجود چنین شرایطی و تعطیلی حدودا سه ماهه سوپر لیگ ترکیه، ترابزون اسپور سعی داشته با انجام تمرینات و دیدارهای تدارکاتی که از روز شانزدهم اردیبهشت‌ماه آغاز کرده، آمادگی بدنی بازیکنان‌اش را حفظ کند تا بتوانند با ازسرگیری دوباره بازی‌ها، در صدر جدول بمانند و به قهرمانی برسند.

باشگاه ترابزون اسپور که از همان روزهای ابتدای شیوع کرونا در ترکیه، اقدامات لازم پیشگیرانه و مسائل بهداشتی را برای تمام اعضای تیمش در نظر داشته، در فاصله ۲۵ روز اخیر پنج بار از تمام کارکنان و اعضای تیمش آزمایش کرونا گرفته تا در جریان تمرینات با مشکلی مواجه نشوند.

حسینی که در این فصل با مصدومیت‌های زیادی مواجه شده و از ۲۶ مسابقه‌ سوپر لیگ ترکیه در ۱۳ بازی حضور داشته، مثل تمام اعضای تیمش با مشکلی در تست‌های کرونا مواجه نشده و توانسته به صورت جدی در تمرینات شرکت کند.

طبق آخرین اطلاعیه فدراسیون فوتبال ترکیه، مسابقات سوپر لیگ این کشور از روز بیست و دوم خردادماه آغاز می‌شود که هنوز زمان‌بندی دقیقی از بازی‌ها اعلام نشده است، اما احتمالا یاران حسینی در نخستین مسابقه خود مقابل کایزری اسپور قرار می‌گیرند.

کد خبر 515942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha