معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: رفع مشکلات منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در سال جهش تولید، به قید فوریت دنبال خواهد شد.

منطقه اقتصادي

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید کمال الدین میرجعفریان در نشست بررسی زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی بیرجند که با حضور مسئولان استانی و مدیران منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد، با اشاره به بازدید اخیر استاندار از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند افزود: مدیران در خراسان جنوبی با تمام توان پذیرای سرمایه‌گذاران واقعی هستند و از هیچ کمکی فروگذار نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: درخصوص تامین زیرساخت‌های برق منطقه ویژه که مهم‌ترین نیاز مطرح شده است باید در میان مدت چهار مگاوات و در بلندمدت ۶۰ مگاوات برق مورد نیاز تامین شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: هماهنگی مربوط به اصلاح موافقت‌نامه و تخصیص اعتبار با سازمان برنامه و بودجه انجام شده و درخصوص تامین زیرساخت‌ها مشکل اعتباری وجود ندارد.

وی افزود: باید در کوتاه مدت و در فاز اول ۴۰۰ کیلووات به ظرفیت برق منطقه ویژه اقتصادی افزوده شود.

میرجعفریان همچنین شهرداری بیرجند را مامور کرد تا هرچه زودتر نسبت به بسترسازی و آماده‌سازی مسیر تیرهای برق و تامین ایمنی لازم با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدام کند.

مشکلات مربوط به تامین آب و زیرساخت‌های مخابراتی موضوع دیگر جلسه بود که به تفصیل مورد بحث و تصمیم‌سازی قرار گرفت و مقرر شد شرکت آب استان هرچه زودتر نسبت به فراخوان پیمان‌سپاری اقدام کند.

استاندار خراسان جنوبی بیست و دوم اردیبهشت ۹۹ از سایت مرکزی سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی و واحدهای در حال ساخت این منطقه بازدید کرد.

کد خبر 515781

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha