معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: شرایط اجرای پروژه‌های عمرانی پایتخت در پی شیوع کرونا چندان فرقی نکرده است و پروژه‌ها طبق روال انجام می‌شود.

عمليات عمراني در تقاطع آزادگان - شهید رستگار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص توقف پروژه‌های عمرانی پایتخت به دلیل مشکلات مالی که در پی شیوع کرونا ایجاد شده است، گفت: اینگونه نیست و همه پروژه‌ها طبق روال انجام می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به کاهش درآمدهای شهرداری در پی شیوع کرونا آیا اجرای پروژه‌ها اولویت‌بندی خواهد شد یا خیر، گفت: چند سناریو در نظر گرفته شده و کارگروه‌هایی برای تعیین اولویت‌ها و برنامه‌ریزی‌های سال ۹۹ تشکیل داده‌ایم که بعد از نهایی شدن توضیحات برنامه‌های عمرانی شهرداری در سال ۹۹ داده خواهد شد.

صبوری در ادامه اظهار داشت: در دو سه ماه گذشته نیز مانند گذشته مشغول به کار هستیم و شرایط چندان فرقی نکرده است. اوایل شیوع کرونا کارگروه‌ها به شهرستان رفته بودند و حضور نداشتند، اما بعد از آن پروژه‌های دو شیفت نیز شروع شده و نیروها به صورت دو شیفت در حال کار کردن هستند.

او در خصوص آمار ابتلای پرسنل معاونت فنی و عمرانی به کرونا گفت: مساله جدی نداشتیم و یکی دو نفر در برخی از کارگاه‌ها مشکوک بودند اما موارد فوتی و ابتلای گسترده به کرونا در حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران نداشتیم.

وی همچنین در خصوص مشکل طراحی پلازای هفت تیر که در پی بارش شدید اخیر باران در تهران منجر به ورود آب به ایستگاه مترو شد، گفت: ورود آب به ایستگاه متروی هفت تیر به دلیل طراحی پلازا نبوده، چرا که ورودی پلازا به مترو از چند پله به صورت روباز تشکیل شده است و هنگام بارندگی از پله‌ها آب وارد مترو می‌شود.

او با تاکید بر اینکه از زمان افتتاح پلازای هفت تیر تاکنون شاهد چنین مساله‌ای نبوده‌ایم، گفت: مقرر شد یک سقف برای آن در نظر گرفته شود تا این مساله برطرف شود. شدت بارندگی اخیر خیلی زیاد بود و در ۱۸ دقیقه ۲۵ میلی‌متر باران بارید که در یک سال اخیر تجربه چنین بارانی نداشتیم.

صبوری دیلمی افزود: از زمانی که پلازای هفت تیر در سال ۹۸ ساخته شد، بیش از ۵۰ مرتبه بارندگی شده است اما هیچ وقت آب وارد مترو نشده است؛ این بار به دلیل شدت زیاد باران آب از پله‌ها به داخل مترو نفوذ کرده است و با تعبیه سقف مساله برطرف می‌شود.ژ

معاون شهردار تهران تاکید کرد: پلازای هفت تیر مشکل فنی ندارد.

کد خبر 515772

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha