مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳
۰ نفر

مدیرکل راه آهن غرب کشور گفت: با وجود گذشت چند روز از خروج قطار مسیر همدان - مشهد از ریل، بررسی کارشناسان به نتیجه نرسیده و هنوز علت خروج این قطار از ریل نامعلوم است.

خروج قطار از ریل

به گزارش همشهری آنلاین سید سعید ابراهیم‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر کارشناسان درحال بررسی هستند تا علت اصلی این حادثه مشخص و از اتفاق حادثه‌های اینچنینی در آینده جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: تیم های فنی در حال برطرف کردن نقاط حادثه دیده هستند تا در سریع ترین زمان ممکن حرکت قطارهای همدان از سر گرفته شود.

ابراهیم‌نژاد تاکید کرد: در حال حاضر هیچگونه قطاری تا برطرف شدن نواقص، در مسیر ریلی شهرستان همدان تردد نمی‌کند.

وی پیش‌بینی کرد: اگر مردم مسافرت با قطار را انتخاب و از این قطار استقبال کنند، از هفته آینده دوباره حرکت قطار ۲ سویه همدان - مشهد راه اندازی می‌شود.

مدیر کل راه آهن غرب کشور گفت: زمان آغاز بلیت فروشی قطار همدان - مشهد، از طریق پایگاه‌های فروش بلیت قطار اعلام می‌شود.

قطار مسافربری مسیر همدان - مشهد شامگاه شنبه سوم خرداد در ۱۰ کیلومتری حوالی شهر پرند، در محل پل جدایش، در خط آهن جنوب، از ریل خارج شد.

این قطار با ظرفیت ۳۲۰ نفر، ۴۵ مسافر داشت که خوشبختانه هیچکدام کشته یا زخمی نشدند.

حرکت قطار مسیر ۲ سویه همدان - مشهد که از اسفند سال گذشته به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس جدید کرونا لغو شده بود، قرار بود از شنبه سوم خرداد از سر گرفته شود.

استان همدان با داشتن ۲ خط آهن مجزا به عنوان شاه‌راه‌ ریلی غرب کشور به حساب می‌آید.

طرح ساخت راه آهن همدان - تهران در سفر پر خیر و برکت رهبرمعظم انقلاب در سال ۸۳ به همدان مصوب شد.

نخستین قطار مسیر همدان - مشهد نیز تیر ماه سال ۱۳۹۶ با حضور حدود ۱۵۰ تن از خانواده های شهدا، ایثارگران و اصحاب رسانه استان همدان عازم مشهد مقدس شد.

کد خبر 515667

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha