پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
۰ نفر

مدیر ورزشی اینتر، تاکید کرد لائوتارو مارتینس فروشی نیست و اگر بارسا قصد به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی را دارد، باید بند آزادسازی 111 میلیون یورویی او را فعال کند.

اینتر میلان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، گفته می شود لائوتارو گزینه اول بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی است و این باشگاه کاتالانی آماده است تا با دستمزد سالانه 10 میلیون یورویی، این ستاره 22 ساله را به خدمت بگیرد.

بارسا اگر بخواهد در حال حاضر لائوتارو را بخرد، می تواند با فعال کردن بند آزادسازی 111 میلیون یورویی این بازیکن، او را به نوکمپ ببرد اما این بند تنها تا 15 جولای اعتبار دارد. در حالی که گفته می شود بارسلونا آماده است تا چندین بازیکن را به عنوان بخشی از مبلغ انتقال لائوتارو به اینتر میلان واگذار کند، آسیلیو تاکید کرد که این انتقال تنها با پرداخت بند آزادسازی انجام خواهد شد.

پیرو آسیلیو در این باره به اسکای ایتالیا گفت:" در مورد لائوتارو، تنها یک راه برای جدایی او از اینتر وجود دارد و آن، پرداخت بلند آزادسازی است. بندی که همه می دانند- چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد- برآورده کردن آن راحت نیست زیرا هم ددلاین دارد و هم تعهداتی که باید به طور اجرا شود.

این بند در اوایل جولای منقضی می شود؛ بنابراین زمان زیادی باقی نمانده است. و این تنها راه جدایی لائوتارو از اینتر است. او سرمایه بزرگی برای باشگاه است و فراموش نکنید که هنوز سه سال و نیم دیگر با اینتر قرارداد دارد. اینتر قصد ندارد مهمترین بازینکنانش را بفروشد. ما می خواهیم آنها را حفظ کنیم و در بازار نقل و انتقالات، تیم را تقویت کنیم."

کد خبر 515665

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha