گروه حوادث: دو کیف‌قاپ حرفه‌ای شمال و مرکز تهران توسط کارآگاهان پایگاه سوم آگاهی تهران بزرگ بازداشت شدند.

اواسط شهریور، ماموران کلانتری 124 قلهک هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود متوجه حرکات غیر‌عادی راکب یک دستگاه موتورسیکلت شدند، مرد موتورسوار با نزدیک شدن به زنی که  در حال عبور از خیابان بود قصد ربودن کیف دستی وی را داشت اما ماموران پلیس در یک اقدام ضربتی مرد کیف قاپ را غافلگیر کرده و در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

سرهنگ داوود سلطانی معاونت اداره آگاهی تهران بزرگ روزگذشته با اعلام این خبر به همشهری گفت: متهم به نام مهدی بعد از انتقال به پایگاه سوم آگاهی  در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد از یکسال قبل با همدستی فردی به نام غلام رضا اقدام به 60 فقره کیف قاپی در مناطق شمال و مرکز پایتخت کرده‌اند. 

سرهنگ سلطانی افزود: با شناسایی مخفیگاه غلام رضا عملیات دستگیری وی انجام گرفت و این متهم نیز پس از بازداشت به همدستی با مهدی در سرقتهای صورت گرفته اعتراف کرد.

این دو متهم در خصوص نحوه کیف قاپی های خود به کارآگاهان گفتند: برای کیف قاپی ،مشتریان زنی را که به بانک مراجعه کرده و پول نقد دریافت می کردند شناسایی کرده و بعد از خروج آنان از ساختمان بانک اقدام به ربودن کیف دستی آنها کرده و به سرعت فرار می کردیم.

سرهنگ سلطانی از شهروندانی که به این صورت درطول یکسال گذشته مورد کیف قاپی قرار گرفته اند خواست برای شناسایی متهمان به پایگاه سوم آگاهی مراجعه کنند.

کد خبر 5156

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز