فرمانده انتظامی خراسان ‌جنوبی از انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر و کشف ۵۰۴ کیلو و۳۰۰ گرم تریاک و ۳۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش طی عملیات مشترک پلیس خراسان‌جنوبی و سمنان در شهرستان شاهرود خبر داد.

تریاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار مجید شجاع ظهر چهارشنبه هفتم خرداد اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان خراسان ‌جنوبی اطلاعاتی دریافت کردند که اعضای یک باند بین‌المللی و بسیار حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر قصد دارند مقادیر زیادی مواد افیونی را به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند.

وی با بیان این‌که در راستای این موضوع دستگیری سوداگران مرگ و کشف مواد مخدر به‌صورت ویژه پیگیری شد، بیان داشت: رصد و اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس در خراسان‌جنوبی حاکی از این بود قاچاقچیان موادمخدر با یک وانت و دو خودروی سواری پژو در حال حمل مواد مخدر به شهرهای مرکزی کشور هستند و وارد حوزه سرزمینی استان سمنان شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان ‌جنوبی ادامه داد: بلافاصله موضوع به پلیس مواد مخدر سمنان اعلام و تیم‌های ویژه مبارزه با مواد مخدر از خراسان‌جنوبی و سمنان جهت دستگیری سوداگران مرگ اعزام شدند.

شجاع تصریح کرد: مأموران پلیس خودروهای حامل مواد مخدر را در حوالی شهرستان شاهرود مشاهده کردند که طی عملیات مشترک پلیسی هر سه دستگاه خودرو توقیف و در بازرسی از آنها ۵۰۴ کیلو و۳۰۰ گرم تریاک و ۳۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش کشف شد.

وی عنوان کرد: در این عملیات چهار نفر از اعضای این باند دستگیر شدند که دو نفر از متهمان باهم برادر هستند و سه برادر دیگر از اعضای اصلی این باند بین‌المللی مواد مخدر هستند.

فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی در ادامه از کشف ۱۰ خودروی سواری احتکار شده ایرانی و خارجی در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: مأموران پلیس آگاهی استان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتکار خودرو در دو باب منزل مسکونی موضوع را بررسی و محل احتکار خودروها را شناسایی کردند.

شجاع با اشاره به این‌که با هماهنگی مقام قضائی دو منزل مسکونی بازرسی و شش خودروی سواری پژو، یک سواری کیاسراتو، یک سواری هایما، یک سواری ساندرو و یک پراید کشف شد، مطرح کرد: ارزش خودروهای کشف شده ۲۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

کد خبر 515571

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha