پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
۰ نفر

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان ‌غربی گفت: سامانه  ۱۹۹ فرودگاه ارومیه با تلاش بخش مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی این مرکز راه‌اندازی شد.

فرودگاه ارومیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدعلی نائل قراملکی افزود: مسافران با شماره‌گیری مستقیم ۱۹۹ (بدون پاسخگویی کاربر) می‌توانند به سامانه اطلاعات پرواز دسترسی داشته باشند و از آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه مطلع شوند.

وی اضافه کرد: همچنین با شماره‌گیری مستقیم ۳۱۸۰۲۰۰۰ (از هر نقطه شهر) ضمن دسترسی به سامانه ۱۹۹ با سایر قسمت‌های فرودگاه ارومیه نیز می‌توان ارتباط برقرار کرد.

نائل قراملکی بیان کرد: این سامانه با هدف تکریم حقوق شهروندی و ارائه خدمات مناسب به مسافران در  فرودگاه ارومیه نصب و راه‌اندازی شده است.

آذربایجان‌غربی ۳ فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.

روزانه به طور متوسط ۵ پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، شامل ٢ پرواز به مقصد مشهد و ٢ پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

کد خبر 515559

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha