مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
۰ نفر

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ایلام از برگزاری فم‌تور فعالان گردشگری کشور عراق در استان خبر داد.

فم‌تور ایلام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میراث‌ آریا، عبدالمالک شنبه‌زاده امروز ۷ خرداد ۹۹ با اعلام این خبر گفت: در صورت تخصیص اعتبار از محل کمک‌های فنی اعتباری فم‌تور فعالان گردشگری کشور عراق، با هدف کمک به توسعه، ایجاد و حفظ اشتغال در زمینه گردشگری داخلی در استان برگزار می‌شود.

او افزود: شناسایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، استفاده از ظرفیت بازار کشور هدف (کشور عراق) در راستای توسعه گردشگری استان مخصوصاً گردشگری سلامت و میزان شناخت و حجم تقاضا در بازار هدف از دیگر اهداف برگزاری این فم‌تور است.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ایلام با اشاره به این‌که استان با داشتن طولانی‌ترین مرز مشترک با عراق و وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی منحصربه‌فرد از قابلیت‌های فراوانی برای جذب گردشگر برخوردار است خاطرنشان کرد: رونق گردشگری خارجی از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با استان‌های کشور عراق و همچنین برگزاری فم‌تور فعالان گردشگری از برنامه‌های مهم اداره‌ کل استان در سال جاری است.

او گفت: سال گذشته در سفر سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام، به کشور عراق و دیدار با سرکنسول ایران در نجف اشرف، توسعه گردشگری بین استان‌های ایلام، نجف اشرف، المثنی و دیوانیه عراق مورد توجه قرار گرفت.

فم‌تور یا فم‌تریپ (سفر آشنایی) سفری است با تخفیف‌های بسیار ویژه (و حتی شاید رایگان) مخصوص نمایندگان آژانس‌های مسافرتی یا همراهان آنان. این سفر توسط برگزارکنندگان تور و یا ارائه‌دهندگان خدمات سفر در مقصد انجام می‌شود.

کد خبر 515554

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha