چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
۰ نفر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان بیان کرد: حضور تمامی کارکنان از دهم خرداد در محل کار الزامی است.

کارمند

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، نازنین شیبانی تذرجی چهارشنبه ۷ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: ساعت کاری روزانه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان هرمزگان با رعایت تبصره ۳ ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.  

وی تصریح کرد: تمامی کارکنان در مشاغل اداری استان هرمزگان از شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ با رعایت الزامات سلامت محیط و کار در محیط اداری که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ‌شده است در محل کار حاضرشده و خدمات موظف را ارائه خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، مدیران و کارکنان موظف‌اند کماکان در انجام فعالیت‌های خود پروتکل‌های بهداشتی کارکنان، محیط اداری، ارباب‌رجوع و تجمعات اداری را رعایت نمایند و مدیران و مقامات مسئول دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند ضمن ارائه آموزش‌های ضروری و توجیه کارکنان در این مورد، در خصوص رعایت مفاد پروتکل‌های مذکور از سوی مراجعان ادارات نیز مراقبت لازم به عمل‌آورند.

شیبانی افزود: هرگونه تغییر در ساعت فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین و ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 515549

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha