مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد گفت: از امروز چهارشنبه ۷ خرداد روند استخدام ۵۳۴ آتش‌نشان و راننده برای انجام مراحل آزمایشات‌پزشکی و تست‌های روانشناسی انجام خواهد شد.

آتش‌نشانی سمنان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، امیر عزیزی بیان کرد: مشهد با ۵۳۴ سهمیه در آزمون استخدام نیروی پیمانی مشاغل آتش‌نشانی شهرداری‌های کشور، به‌عنوان بالاترین سهمیه در کل کشور قرار گرفته است که با جذب این تعداد کل تیم عملیاتی آتش‌نشانی مشهد به حدود ۱۷۰۰ نفر خواهد رسید. این رقم نسبت به استانداردهای موجود رقم خوبی است.

وی ادامه داد: جذب این تعداد آتش‌نشان نیاز ۵۰ ایستگاه آتش‌نشانی موجود در مشهد را تامین خواهد کرد. همچنین شیفت‌های نیروهای عملیاتی از ۲۴- ۲۴ به ۲۴ - ۴۸ ساعت کاهش می‌یابد.

عزیزی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم ایستگاه‌های آتش‌نشانی ما تا خرداد سال آینده به ۵۵ ایستگاه افزایش یابد، افزود: پنجاه‌ویکمین ایستگاه ما تحت عنوان «مجد» حداکثر تا آخر ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد، خراسان رضوی بیان کرد: همچنین با افزایش و بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید، نیاز به جذب ۲۰۰ نیروی عملیاتی و ستادی خواهیم داشت که به دنبال جذب این تعداد نیز خواهیم بود.

کد خبر 515538

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha