چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

استاندار لرستان گفت: قطعه دوم محور چهارخطه ازنا- شازند به بهره‌برداری رسید. قطعه سوم این محور کمتر از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار خوبی در بودجه امسال برای آن در نظر گرفته شده‌ است.

ازنا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سیدموسی خادمی در آئین بهره‌برداری از قطعه دوم محور ازنا، شازند در جمع خبرنگاران این محور را یکی از محورهای خطرناک و حادثه‌خیز لرستان دانست و اظهار کرد: از هنگامی که به‌عنوان استاندار این استان انتخاب شدم، همواره محور ازنا، شازند به‌عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی لرستان مطرح بوده‌ است.

وی افزود: با وجود کمبود منابع برای بهره‌برداری از قطعه دوم محور ازنا، شازند اعتبارات استانی و ملی اختصاص یافت و با همراهی نماینده شهرستان‌های دورود و ازنا نیز اعتبارات خوبی در سطح ملی برای این پروژه جذب شد.

استاندار لرستان عنوان کرد: تاکنون ۳۵ کیلومتر از محور ازنا، شازند تعیین‌تکلیف شده و یک قطعه از این محور نیز بیش‌از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ‌است که در حال تلاش هستیم که این پروژه تا هفته دولت به افتتاح برسد.

این مسئول اعتبار قطعه دوم محور ازنا، شازند که به‌طول ۱۱ کیلومتر است را ۳۰ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: قطعه سوم این محور کمتر از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار خوبی در بودجه امسال برای آن در نظر گرفته شده‌ است.

خادمی با بیان اینکه بخش حادثه‌خیز محور ازنا، شازند قطعه دوم این محور است که امروز به بهره‌برداری رسیده‌است، گفت: این پروژه از سال ۹۶ تاکنون در حال اجراست و در سال ۹۶ یازده میلیارد تومان برای آن هزینه‌ شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر حدود ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه محور ازنا، شازند اختصاص داده شده که امیدواریم با سرعت این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

کد خبر 515536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار لرستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha