مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: تسهیلات ویژه کرونا به کارگران و رانندگان تاکسی در استان قم پرداخت می‌شود.

تسهیلات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مصطفی کاویانی چهارشنبه ۷ خرداد در جلسه ستاد بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری اظهار کرد: مصوبه‌ای برای تخصیص وام ویژه برخی مشاغل را به تهران مکاتبه کردیم که با پیگیری لازم قرار شد پس از اعلام و ثبت‌نام در سامانه کارا، این تسهیلات تخصیص یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: تسهیلاتی برای رانندگان تاکسی به مبلغ ۶ میلیون تومان اختصاص می‌یابد که از طریق پیامک به رانندگان تاکسی که بیمه هستند، اطلاع‌رسانی می‌شود تا در سامانه کارا ثبت‌نام کنند.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر سامانه کارا به دلیل سنگین بودن بار ترافیکی، مشکلاتی دارد که از هفته دوم خرداد توسط معاونت اشتغال آماده ثبت‌نام می‌شود.

کاویانی ‌عنوان کرد: همچنین پرداخت وامی به مبالغ ۲ تا ۶ میلیون تومان به خانواده‌های کم‌درآمد کارگران روزمزد و کارگران ساختمانی و دست‌فروشان از هفته سوم خرداد از طریق ارسال پیامک از سر شماره v-refah اطلاع‌رسانی و سایت باز می‌شود.

وی یادآور شد: تسهیلات یک‌میلیون تومانی طبق آمار در قم به افرادی که ثبت‌نام کردند پرداخت شد، در حال حاضر استان قم، ۳۵۷ هزار و ۴۱۴ خانوار به تعداد یک‌میلیون و ۱۳۹ هزار نفر یارانه بگیر دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم بیان کرد: در این میان ۳۰۲ هزار و ۴۶۷ خانوار شامل ۹۹۷ هزار نفر از یارانه بگیران در قم، وام یک‌میلیون تومانی دریافت کردند، همچنین از میان یارانه بگیران، ۲۷۲ هزار و ۷۴۴ هزار خانوار به تعداد ۸۵۳ هزار نفر سبد معیشتی دریافت کردند.

کد خبر 515502

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha