رئیس انجمن چشم‌پزشکی کرمانشاه از ارائه خدمات فوق تخصصی چشم با شرایط ویژه به بیماران خاص و صعب‌العلاج استان در کلینیک بیستون خبر داد و گفت: همه خدمات مربوط به چشم‌پزشکی در این کلینیک با ۴۰ درصد تخفیف به این بیماران ارائه می‌شود.

کلینیک چشم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر حمید آریایی‌تبار افزود: ارائه خدمات به بیماران خاص و صعب‌العلاج استان کرمانشاه در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون با مدیرعامل شورای عالی بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج استان انجام می‌شود.  

به گفته او، این تفاهم‌نامه در ماه مبارک رمضان منعقد شده و پذیرش بیماران خاص و صعب‌العلاج استان نیز اول خرداد در کلینیک چشم‌پزشکی بیستون آغاز شده و اطلاع‌رسانی‌ها در این ارتباط نیز از سوی انجمن‌ها به بیماران زیرپوشش انجام شده است.

وی اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه که باهدف توسعه و پیشرفت ایجاد جامعه‌ای آگاه و سالم و براساس اهداف سند چشم‌انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منظور نیل به بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های موجود منعقد شد، مقرر گردید همه خدمات فوق تخصصی چشم شامل معاینه فوق تخصصی، خدمات پاراکلینیکی با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، انواع لیزرهای درمانی شبکیه و رفع همه عیوب انکساری چشم به تمام بیماران خاص و صعب‌العلاج استان شامل بیماران دیابت، کلیوی، سرطان، ام اس، هموفیلی و تالاسمی با شرایط بسیار ویژه در این کلینیک ارائه شود.  

او توضیح داد: این اقدامات ویژه درمانی در کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون واقع در بلوار کیهانشهر، جنب شهرک رسالت، بیمارستان بیستون، طبقه همکف، درمانگاه چشم انجام می‌گیرد.

به گفته او، همه بیماران خاص و صعب‌العلاج می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از انجمن خود در تماس تلفنی با شماره‌های ۳۷۲۷۱۰۰۰ و ۳۸۳۲۱۳۰۱ از خدمات فوق بهره‌مند شوند.

رئیس انجمن چشم‌پزشکی استان کرمانشاه در ادامه گفت: این کلینیک از حدود ۲ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، این کلینیک اکنون به جدیدترین، مدرن‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های چشم‌پزشکی مجهز شده و به‌زودی هم دستگاه جدیدی در این مرکز راه‌اندازی می‌شود.  

آریایی‌تبار، تجهیزات این کلینیک را در غرب کشور منحصربه‌فرد دانست و افزود: عمل‌های جراحی این کلینیک نیز با همکاری اتاق عمل بیمارستان بیستون انجام می‌شود.

او آمادگی این کلینیک برای ارائه خدمات به سایر اقشار جامعه را نیز اعلام کرد و گفت: این کلینیک با تأمین اجتماعی و سازمان نیروهای مسلح نیز قرارداد همکاری دارد و استفاده از خدمات برای همه عموم نیز آزاد است.

وی تعرفه‌های ارائه خدمات چشم‌پزشکی در این کلینیک را نیز براساس تعرفه‌های تأمین اجتماعی دانست و گفت: این کلینیک هر روز در ۲ شیفت از ساعت هشت صبح تا ۲۳ آماده ارائه خدمات به مردم است.

او توضیح داد که کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون علاوه بر مراجعه کنندگان استان کرمانشاه، ظرفیت پذیرش بیماران چهار استان همسایه و همچنین کشور عراق را نیز دارد.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نزدیک به ۳۶ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان کرمانشاه وجود دارد.  

کد خبر 515437

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha