چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
۰ نفر

مدیرعامل فولاد ایران از راه‌اندازی فاز اول فولاد قائن طی سه ماه آینده(تا مرداد ۹۹) خبر داد و گفت: با راه‌اندازی فاز نخست آن ۳۰۰ نفر به‌کارگیری می‌شوند.

فولاد قاین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، امیرحسین نادری صبح امروز چهارشنبه هفتم خرداد در بازدید از پروژه فولاد قائنات، اظهار کرد: با راه‌اندازی فولاد قائن، خراسان‌ جنوبی و شهرستان قائنات به جرگه فولاد کشور می‌پیوندد.

وی بیان کرد: قول‌هایی برای راه‌اندازی فاز احیای آهن اسفنجی در سال ۹۹ داده شده بود، اما شیوع بیماری کرونا و برخی از تحریمات در راه‌اندازی پروژه فولاد تأخیراتی ایجاد شد.

مدیرعامل فولاد ایران تبیین کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که در زمینه این پروژه انجام شده توجه تلاش می‌کنیم ظرف سه ماه آینده واحد احیای آهن اسفنجی فولاد قائنات به بهره‌برداری برسد.

نادری با اشاره به اشتغال‌زایی این پروژه عنوان کرد: در مرحله اول ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم به‌کارگیری خواهند شد و همچنین به‌صورت غیرمستقیم نیز اشتغال‌زایی زیادی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: فولاد قائنات به‌عنوان یک مرکز تولید و صنعتی قوی در خراسان ‌جنوبی و شرق کشور می‌تواند شرایط تقویت صنایع دیگر را فراهم کند.

کد خبر 515376

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha