مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: چند نفر سودجو در ایام تعطیلات عیدفطر ۹۹، در نیمه‌های شب با یک دستگاه بیل مکانیکی قصد تصرف ۶۰۰ متر زمین اراضی ملی در کمربندی اسلام‌آباد را داشتند که با تلاش نیروهای اجرائیات این شهرداری و همچنین حکم مراجع قضایی بیل مکانیکی توقیف شد و از تصرف زمین هم جلوگیری به‌عمل آمد.

بيل مكانيكي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علیرضا کاظمی اظهار کرد: تصرف زمین و به دنبال آن ساخت و ساز غیرمجاز توسط افراد دلال یکی از مهم‌ترین مشکلات در سطح شهرها است.

وی گفت: با حمایت‌های مراجع قضایی و همچنین نیروی انتظامی اخیراً اقدامات مناسبی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر انجام شده است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج افزود: پس از اطلاع از اقدام سودجویان نیروی اجرائیات این شهرداری با حضور در محل از تصرف زمین ۶۰۰ متری در کمربندی اسلام‌آباد جلوگیری کردند.

وی اضافه کرد: با حکم مراجع قضایی بیل مکانیلی توقیف شد و افراد سودجو هم شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی در خصوص مقابله با افراد دلال و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز از تمامی دستگاه‌ها درخواست کرد: با حفاظت از زمین‌های تحت مالکیت خود شهرداری را برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز یاری کنند.

کد خبر 515342

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha