مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پسر جوان در شهرستان ماهنشان با سلاح شکاری به قتل رسید.

سلاح شکاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی چهارشنبه هفتم خرداد افزود: این جوان ۲۳ ساله، حوالی ساعت ۲۱ دوشنبه شب به منظور سر زدن به استخر از منزل خارج شده و در میانه مسیر به قتل رسیده است.

وی اظهار کرد: این قتل در حد فاصل منزل مسکونی تا استخر که حدود هفت کیلومتر واقع شده اتفاق افتاده است، قاتل با استفاده از تاریکی شب، مقتول را که سوار بر موتورسیکلت بوده از قسمت پشت هدف گلوله ساچمه‌ای قرار داده است.

رحمتی افزود: متاسفانه این جوان ۲۳ ساله ماهنشانی استان زنجان پس از اصابت ساچمه‌ها به بدن بر زمین افتاده و بر اثر خونریزی شدید در محل حادثه جان خود را از دست داده است.

او تصریح کرد: قاتل پس از ارتکاب قتل از محل حادثه متواری شده و هم اکنون عوامل نیروی انتظامی ماهنشان، پلیس آگاهی و دادستانی، پیگیر موضوع و دستگیری ضارب هستند.  

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: چند مظنون در این رابطه وجود دارد و عوامل پلیس آگاهی با جدیت هرچه تمام در پی شناسایی و دستگیری ضارب اصلی هستند.

رحمتی افزود: عوامل پلیس آگاهی استان زنجان در حال بررسی و تحقیقات هستند تا زوایای تاریک و پنهان این جنایت خونین، روشن و آشکار شود و به حتم با توجه به سرنخ‌های به‌دست‌آمده و دستگیری چند مظنون این پرونده جنایی، قاتل بزودی در دام قانون گرفتار خواهد شد.

کد خبر 515315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha