سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت:۲۲ مورد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه قلع‌وقمع شد.

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم دارائی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه بیان کرد: در راستای اجرای مواد ۳ و ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تعداد ۲۲ مورد دیوارکشی، فنس کشی، آلاچیق و پی‌کنی  از ساخت‌وسازهای غیرمجاز  ۶ خردادماه ۹۹ در دهستان درودفرامان روستاهای سرارود و رحیم‌آباد در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه قلع‌وقمع شد.

او هرگونه تغییر کاربری اراضی را منوط به اخذ مجوز از کمیسیون مربوط در جهاد کشاورزی این شهرستان دانست و افزود: هر شخصی خارج از مجوز این کمیسیون به تغییر کاربری اقدام کند بر حسب قانون مجرم محسوب شده و علاوه بر قلع‌وقمع به پرداخت جزای نقدی از یک تا سه برابر بهای اراضی و باغ‌ها به قیمت روز با کاربری جدید بر اساس آرای مقام‌های قضایی محکوم خواهد شد.

او خطاب به مالکان اراضی خارج از محدوده شهر گفت: قبل از هرگونه اقدام در مورد ساخت و ساز در اراضی زراعی و باغی هماهنگی‌های لازم را با جهادکشاورزی انجام دهند تا علاوه بر حفظ اراضی کشاورزی و صدور مجوز برای افراد متقاضی و واجد شرایط از تخلف افراد سودجو جلوگیری به عمل آید.

کد خبر 515277

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha