مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: افزایش جهشی قیمت و عدم اجرا و تحقق طرح‌ها مطابق با برنامه زمانبندی شده از مشکلات مهم در اجرای طرح‌های اشتغال روستایی است.  

نشست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، قاسم رحیمی، در اولین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل به ریاست استاندار اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: افزایش جهشی قیمت و عدم اجرا و تحقق طرح‌ها مطابق با برنامه زمانبندی شده از مشکلات مهم در اجرای طرح‌های اشتغال روستایی است.  

وی اظهار کرد: در سال گذشته سهم استان از محل اعتبارات مشاغل خانگی توسط دو بانک عامل توسعه تعاون و رفاه کارگران به مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.  

مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل عنوان کرد: برای جذب به موقع تسهیلات همراهی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها لازم و ضروری است، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه از ظرفیت‌های مهم برای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی بوده که برای جذب این منابع جدیت دستگاه‌ها و بانک‌ها لازم است.  

رحیمی ضمن بررسی مشکلات کلیه طرح‌های در حال اجرا و بهره‌برداری شده، تشریح کرد: کمیته نظارت در راستای تکمیل فرایند و به نتیجه رسیدن آنها با پایداری طرح‌ها و اشتغال ایجادی به صورت مستمر پایش خواهد کرد.  

وی خاطر نشان کرد: حضور چهره‌به‌چهره متقاضیان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در جلسات کمیته‌های فنی اشتغال روستایی و اعلام نظرات کارشناسی در خصوص درخواست و مدارک و مستندات متقاضیان تسهیلات را برای جلوگیری از هدر رفت و جذب به موقع منابع مهم عنوان کرد.  

کد خبر 515275

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha