مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان گفت: امتحانات ۲۵ هزار دانش‌آموز دختر و پسر پایه نهم متوسطه اول با رعایت تمهیدات و پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری در سراسر استان آغازشد.

امتحان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، موسی دادی‌زاده سرخایی سه‌شنبه ۶ خرداد در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانی شهر بندرعباس افزود: امتحانات پایه نهم متوسطه اول از امروز ششم خرداد آغاز شده و بنا به برنامه‌ریزی مدارس تا ۲۷ خرداد به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان بیان کرد: جلوگیری از تجمع دانش‌آموزان، گندزدایی و ضدعفونی کردن روزانه حوزه‌های امتحانی، تهویه مناسب در حوزه‌های امتحانی، تهیه ماسک و دستکش برای دانش‌آموزان، افزایش فاصله صندلی‌های آزمون، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و آگاه بخشی برای برگزارکنندگان آزمون از مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان است.

وی یادآور شد: آزمون حضوری درس‌های نهایی پایه دوازدهم نیز از ۲۷ خردادماه جاری در بیش از ۲۳۰ حوزه امتحانی هم‌زمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان ادامه داد: بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر پایه دوازدهم در هرمزگان امسال به‌صورت حضوری باهم به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 515101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha