استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی استان برای مقابله با کرونا گفت: از امروز ششم خرداد تا هفدهم همین ماه به تمام بیمارستان‌های موجود در استان مهلت داده می‌شود تا بخش ویژه‌ای برای درمان بیماران حاد تنفسی در نظر گرفته و تجهیز کنند.

کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالکریم گراوند سه‌شنبه ۶ خرداد در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: اگر بیماریابی که انجام‌شده انجام نمی‌شد میزان مبتلایان به کرونا در استان بیشتر بود اما اکنون شاهد هستیم که میزان بستری در استان روند ثابتی داشته است.

گراوند با قدردانی از همراهی مردم برای مقابله با کرونا افزود: اگر همراهی مردم ادامه نداشته باشد شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا خواهیم بود لذا انتظار داریم مردم استان همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد:  با توجه به حساسیت امتحانات مقطع نهم و دوازدهم و بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات این دو مقطع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

گراوند بیان کرد: فرمانداران، بخشداران، شهرداران، هلال‌احمر برای برگزاری امتحانات و رعایت موارد بهداشتی همکاری لازم را با آموزش‌وپرورش داشته باشند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: از همه ظرفیت‌های استان برای برگزاری آزمون پایه‌های نهم و دوازدهم استفاده شود.

گراوند در مورد تغییر ساعات اداری استان هم گفت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا ساعت ادارات استان از ۱۰ خرداد از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

وی با قدردانی از اقدام اصناف استان در تعطیلی بازار در عید فطر بیان کرد: بازرسی از بازار با همکاری سازمان‌های صمت، اصناف، اماکن و علوم پزشکی برای رعایت موارد بهداشتی در بازار همچنان با جدیت انجام شود.

استاندار بوشهر بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید کرد.

گراوند تأکید کرد: تالارهای عروسی در استان همچنان تعطیل و عرضه قلیان در سواحل استان هم ممنوع بوده و شهرداری با همکاری دانشگاه و اماکن نیروی انتظامی نسبت به برخورد باعرضه کنندگان قلیان در سواحل و اماکن عمومی اقدام کنند.

کد خبر 515089

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha