مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در سه سال اخیر ۴۰۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به استان هرمزگان اختصاص‌یافته است.

اشتغال روستایی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، ‌هادی ابراهیمی سه‌شنبه ۶ خرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: هرمزگان در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر ملی در اجرای برنامه‌های اشتغال فراگیر و روستایی شده، افزود: از مجموع تسهیلات اختصاصی به استان، بیش از ۳۴۵ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۵۱۵ طرح با پیش‌بینی اشتغال بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ نفر پرداخت‌شده که با پرداخت این تسهیلات رونق مناطق روستایی استان و ایجاد فرصت‌های شغلی در این مناطق فراهم می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید، توسعه اشتغال پایدار در روستاها است و آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی به‌عنوان یکی از طرح‌های دولت در ابتدای سال ۹۶ به اجرا درآمد.

ابراهیمی اظهار کرد: تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر به رسته‌های اولویت‎دار و طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و متناسب با ظرفیت‌های استان و ایجاد اشتغال پرداخت می‌شود که هرمزگان به‌عنوان یکی از استان‌های پیشرو در جذب و پرداخت از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب‌شده است.

کد خبر 515046

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha