مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
۰ نفر

استاندار ایلام بر لزوم اجرای پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت در ایلام در سال ۹۹ تاکید کرد و گفت: در این شرایط بودجه نباید ریز شود.

طرح عمرانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز سه‌شنبه ۶ خرداد ۹۹ در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با عنوان این مطلب که با توجه به شرایط خاص کشور با محدودیت منابع روبه‌رو هستیم گفت: در شرایط تحریم، کاهش فروش نفت و موضوع کرونا با محدودیت منابع روبه‌روییم و در این راستا نیازمند اتخاذ تدابیر ویژه‌ای هستیم.

وی در ادامه خواستار مدیریت خوب و قوی منابع تملک دارایی و هزینه‌ای استان شد و گفت: اگرچه منابع درآمدی ما چون نفت و مالیات کم شده است، لازم است در اختصاص منابع اولویت‌بندی کنیم.

استاندار ایلام در ادامه خواستار اجرای پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت در استان شد و افزود: مواظب باشیم در این شرایط بودجه را با ریز کردن هدر ندهیم و با اولویت‌بندی آن دسته از پروژه‌هایی که پیشرفت بالایی داشته‌اند ولو اینکه محدود به ۲ یا ۳ پروژه مهم شوند در دستور کار قرار گیرند.

وی در ادامه بر لزوم توجه ویژه به شهرستان هلیلان به عنوان یک شهرستان تازه‌تاسیس و محروم در تخصیص اعتبارات شد و گفت: یکی از اولویت‌های اختصاص اعتبارات توجه به محرومیت مناطق است و از آنجا که هلیلان محروم‌ترین منطقه استان است، بایست سهم محرومیت این منطقه در توزیع اعتبارات لحاظ شود.

سلیمانی دشتکی سپس خواستار به‌کارگیری کمک بنیادها و نهادهای مختلف در امور استان شد و عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص پیش‌آمده مدیران تلاش کنند از ظرفیت نهادها و بنیادها برای جذب اعتبارات کمک بگیرند.

وی مدیر قوی را مدیری عنوان کرد که در جذب اعتبارات خارج از استانی چون اعتبارات ملی و کمک نهادها و بنیادها قوی عمل کند.

وی افزود: هر مدیری در هر رده‌ای هر جا که راه دارد از هر منبعی کمک بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان ضمن گلایه از عدم دفاع برخی مدیران از عملکرد دولت و دستگاه متبوع خود گفت: برخی از مدیران ما زحمت می‌کشند، اما بلد نیستند گزارش بدهند و این یک ضعف است و باید برای پاسخگویی و ارائه گزارش‌ها به مردم و سازمان بالادستی اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به دیدار مدیرعامل بنیاد علوی و معاون بنیاد مستضعفان کشور گفت: امروز در نشست با معاون بنیاد مستضعفان کشور مقرر شد در یک تفاهم‌نامه سه‌جانبه مابین بنیاد مستضعفان، معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری و استانداری، شهرستان هلیلان به موازات شهرستان ملکشاهی تحت پوشش محرومیت‌زدایی قرار گیرد.

کد خبر 515034

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha