سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
۰ نفر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از بازپرداخت طلب دو سه ماهه خانواده دانش‌آموزان از رانندگان سرویس مدارس خبر داد و گفت: با مصوبه کارگروه ماده ۱۸، هزینه پرداخت شده به سرویس مدارس برای ماه‌هایی که مدارس تعطیل بوده، اواسط خردادماه ۹۹ به والدین برگردانده شود.

سرویس مدارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایمنا، هادی منوچهری اظهار کرد: تصمیم برای بازپرداخت شهریه سرویس مدارس دانش‌آموزان اصفهانی با مصوبه کارگروه ماده ۱۸ گرفته شده و اکنون به فرمانداری ارسال شده، اما بلافاصله پس از تأیید و ابلاغ فرمانداری، بازگشت هزینه سرویس مدارس به والدین آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: والدینی که تمایل به بخشیدن تمام یا بخشی از این پول برای کمک به معیشت رانندگان آسیب دیده از کرونا دارند، می‌توانند با مراجعه به تاکسیرانی و تکمیل فرم رضایت نامه‌ای که از سوی شرکت‌های حمل و نقل در اختیارشان قرار می‌گیرد، اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تعداد دانش‌آموزان ثبت شده در سامانه سرویس مدارس تاکسیرانی را بیش از ۷۲ هزار نفر اعلام کرد و افزود: بیش از ۸۰ درصد این دانش آموزان، هزینه سرویس مدارس را به صورت کامل برای یک سال تحصیلی یعنی تا پایان اردیبهشت و خرداد، پرداخت کرده‌اند، بنابراین دانش‌آموزان دبستانی دو و نیم ماه و دانش‌آموزان مقطع دبیرستان سه و نیم ماه شهریه سرویس مدرسه طلبکار هستند.

وی ادامه داد: از اسفند ماه ۹۸که به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، خدمت رسانی سرویس مدارس نیز متوقف شده این پول نزد شرکت‌های حمل و نقل باقی مانده، اما در آینده نزدیک به والدین برگشت داده می‌شود.

منوچهری از آمادگی تاکسیرانی برای توزیع هرگونه کمک دولتی به رانندگان آسیب دیده از بحران کرونا خبر داد و گفت: نزدیک به هشت هزار و ۵۰۰ راننده سرویس مدرسه در اصفهان فعالیت می‌کنند که هر مبلغی برای کمک به آنها در نظر گرفته شود، ضربدر این عدد شده و مبلغ سنگینی خواهد بود.

وی اظهار کرد: برای پرداخت یک کمک هزینه ۵۰۰ هزار تومانی به این قشر، حدود چهار میلیارد اعتبار نیاز است که البته این رقم بسیار سنگین بوده، از این رو آمادگی داریم در صورت تصویب ستاد کرونای کشور یا استان، هرگونه کمک‌های معیشتی را بین قشر آسیب دیده رانندگان سرویس مدارس توزیع کنیم.

کد خبر 515002

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha