مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه جدید خود در طرح فروش فوق‌العاده محصولات این گروه خودروسازی اعلام کرد که پاسخ‌گویی به پرسش‌های احتمالی متقاضیان ثبت‌نام در این طرح به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ساعته انجام می‌شود.

سايپا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  خودروسازی سایپا؛ مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا (CRM) تا اطلاع بعدی، به‌صورت ۲۴ساعته آماده پاسخ‌گویی به سوالات مشتریان در فرایند ثبت‌نام فروش فوق‌العاده است‌.

متقاضیان خرید محصولات سایپا می‌توانند جهت حل مشکلات و سوالات احتمالی در خصوص فرآیند طرح ثبت‌نام و احراز هویت، با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند.

همچنین سامانه پرسش و پاسخ به سوالات از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا به نشانی www.saipacorp.com  برقرار است و مشتریان می‌توانند با ثبت سئوالات خود در سامانه مذکور، پاسخ‌های لازم را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

کد خبر 514796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 0
    شماخیلی راست میگیدحواله پیش فروش شده های نقدی واعتباری خودروی های معوق رو به دست مشتری هابرسونیدن