مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
۰ نفر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان گفت: با توجه به بحران شیوع کرونا و احتمال انتقال آن از طریق جابه‌جایی پول نقد، نصب رایگانِ دستگاه کارت‌خوان روی هزار  و ۲۰۰ تاکسی در این شهرستان انجام می‌شود.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا سلمانی افزود: کمتر از ۲۰ درصد این خودروها سال گذشته با پرداخت هر کدام بیش از ۱۰ میلیون ریال و خریداری دستگاه کارت‌خوان به این سیستم مجهز شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط بحران شیوع کرونا قرار داریم برای پیشگیری از شیوع این ویروس رایزنی‌هایی با بانک اقتصاد نوین انجام و این بانک متقبل اعطای دستگاه رایگان به ناوگان حمل و نقل عمومی شد.

سلمانی اظهار داشت: تاکنون صاحبان ۵۰۰ خودرو با ارائه مدارک به بانک عامل معرفی شده و دستگاه کارتخوان دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با نصب دستگاه کارت‌خوان در تاکسی‌ها، طرح پرداخت الکترونیکی کرایه‌ها نیز اجرا و از شیوع ویروس کرونا و دیگر میکروب‌های بیماری‌زا جلوگیری می‌شود.

سلمانی تصریح کرد: تاکسی‌داران از جمله اقشاری هستند که در زمان شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی آسیب دیده‌اند و با مشکلات مالی مواجه هستند، لذا تصمیم بر این شد این طرح برای تاکسی‌داران رفسنجان در کرمان رایگان اجرا شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان گفت: همچنین ۲۵۰ خودروی سواری بین شهری نیز در مسیرهای رفسنجان به زرند، کرمان، انار، یزد و سیرجان مشغول به فعالیت هستند، قرار است برای این خودرو ها نیز طرح پرداخت الکترونیکی کرایه‌ها با نصب رایگان دستگاه کارت‌خوان اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح پول از چرخه کرایه حذف خواهد شد و سلامتی مسافران و راننده با وجود ویروس کرونا، تا حد زیادی تضمین می‌شود.

سلمانی در مورد اتوبوس‌های شرکت واحد و سایر اتوبوس ها نیز افزود: ۷۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای مختلف شهری، روستایی و دانشگاهی فعال هستند و برای بازسازی و نوسازی ناوگان نیز تعداد ۲ دستگاه مینی‌بوس خریداری شده که کمتر از یک ماه آینده وارد چرخه خواهند شد.

وی تأکید کرد: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مرتب در حال نوسازی و بازسازی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان اظهار داشت: در زمان بحران شیوع کرونا، اتوبوس‌ها در هر سرویس که مسافران را به‌مقصد می‌رسانند، ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

کد خبر 514742

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha