مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴
۰ نفر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در آتش‌سوزی ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت بردخون، به پرسنل و ساختمان مرکز آسیبی وارد نشده، ولی تعدادی از تجهیزات آزمایشگاهی نزدیک به منبع آتش‌سوزی آسیب دیده‌اند که میزان خسارت در دست بررسی است.

آتش‌سوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد آخوندی اعلام کرد: آتش‌سوزی رخ داده در بخشی از اتاق آزمایشگاه در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه یک‌شنبه چهارم خرداد به‌دلیل جرقه پریز برق با اقدام به‌موقع پرسنل کشیک و نگهبان مرکز و اطلاع به آتش‌نشانی بلافاصله مهار شد.

وی اضافه کرد: وسعت آتش‌سوزی محدود بوده و فقط به بخشی از اتاق آزمایشگاه آسیب وارد کرده و به سایر قسمت‌های ساختمان مرکز هیچ آسیبی وارد نشد.

آخوندی گفت: ساختمان مرکز و تجهیزات آن تحت پوشش بیمه حوادث از جمله آتش‌سوزی هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: خدمات روتین مرکز در حال انجام است و باتوجه به میزان آتش سوزی  خللی در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به‌وجود نیامده است.

آخوندی ادامه داد: خبر آتش‌سوزی به نقل از رئیس شورای اسلامی بردخون در بوشهر درج شد که باتوجه به عدم اشراف ایشان به موضوع و نوع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برآورد صحیحی از میزان خسارات و میزان آتش‌سوزی انجام نشده است.

وی یادآورشد: در حوزه بهداشت و درمان بخش بردخون ۵ خانه بهداشت، یک مرکز خدمات جامع سلامت، ۲ پایگاه فوریت های پزشکی ۱۱۵ و یک پایگاه سلامت وجود دارد که از مجموع ۹ ساختمان موجود، تعداد ۶ ساختمان نوسازی شده است.

کد خبر 514676

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha