سخنگوی اورژانس قم گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه وانت با ۲ دستگاه خودرو سواری در محور قم - سلفچگان ۹ تن مجروح شدند.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی فراهانی افزود: این حادثه در کیلومتر ۳۰ این محور و قبل از ظهر امروز یکشنبه ۴ خرداد به وقوع پیوست.

وی اضافه کرد: به دلیل ترافیک سنگین خودروهای سواری در این محور یک بالگرد اورژانس هوایی قم در کنار ۲ آمبولانس به محل وقوع تصادف اعزام شد.

سخنگوی اورژانس قم بیان کرد: به دلیل شدت جراحت ۴ مصدوم این سانحه به‌ وسیله بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان شهید بهشتی اعزام شد.

فراهانی اظهار کرد: ۵ مصدوم دیگر نیز پس از انجام عملیات امداد و نجات اولیه در محل تصادف به‌ وسیله آمبولانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

وی گفت: وضعیت عمومی ۹ مصدوم سانحه در مجموع امیدوارکننده است، اما ترافیک در محور قم-سلفچگان بسیار سنگین است.

وضعیت نگران‌کننده تصادفات در قم

فراهانی در ادامه با اشاره به وضعیت نگران‌کننده تصادفات رانندگی در استان، اظهار کرد: از اردیبهشت‌ سال ۹۹ تعداد تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری در استان قم روند رو به افزایشی به خود گرفته است.

وی ادامه داد: تعداد تصادفات از اردیبهشت‌ماه در قم افزایشی بوده و به‌ صورت متوسط هر روز شاهد بروز یک تصادف منجر به جراحات شدید و فوت مردم در محورهای مواصلاتی و معابر شهری هستیم.

فراهانی در پایان ابراز کرد: هرچه در اسفندماه سال ۹۸ درصد تصادفات در استان قم کاهش ۷۸ درصدی داشت در طول یک ماه گذشته ورق کاملا برگشته و وضعیت نامطلوبی در بروز تصادفات در قم شاهد هستیم.

کد خبر 514590

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha