رئیس دادگستری خلخال گفت: با وجود نبود امکان برگزاری جشن گلریزان، میزان کمک‌های مردم خیر این شهرستان برای آزادی زندانیان مالی در این شهرستان رو به افزایش است.

آزادی زندانیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی رمضان‌پور با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان مردم مومن خلخال ۸۸ میلیون ریال برای آزادی زندانیان مالی این شهرستان از طریق فضای مجازی کمک کرده‌اند افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا روز ۱۷ خرداد ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: برای آزادی ۱۵ زندانی مالی و جرایم غیرعمد در این شهرستان  مبلغ قابل توجهی نیاز است و خیران می‌توانند از طریق  فضای مجازی در این امر خیر مشارکت کنند.

رئیس دادگستری خلخال اظهار کرد: این شهرستان از مناطق پیشتاز استان اردبیل در کمک به آزادسازی زندانیان مالی است و ستاد دیه این شهرستان ۳ سال متوالی رتبه برتر استان را از لحاظ میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن‌های گلریزان کسب کرده است.

وی افزود: در مراسم جشن گلریزان سال ۹۸ مردم خلخال یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به آزادی زندانیان مالی کمک کردند و با کمک‌های ستاد دیه استان زمینه آزادی ۲۵ زندانی مالی فراهم شد.

رمضان‌پور گفت: امسال احسان‌ و مجالس ترحیم به دلیل بیماری کرونا برگزار نمی‌شود و مردم می‌توانند بخشی از هزینه‌های این مجالس را به آزادی این زندانیان اختصاص دهند.

رئیس دادگستری خلخال گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۴۴۷۱  به نام یاوران ستاد دیه شهرستان خلخال و یا از طریق درگاه اینترنتی www.idpay.ir/setad-diye-khalkhal واریز کنند.

کد خبر 514521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha