مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
۰ نفر

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: بیش از ۳۵ هکتار از اراضی ملی در استان یزد، در اردیبهشت ماه سال ۹۹ از دست متصرفان آزاد شد.

زمین‌خواری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مهدی مختومی گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد در اردیبهشت ماه سال ۹۹ بیش از ۳۵ هکتار از اراضی ملی را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از دست متصرفان رفع تصرف و خلع ید کردند.

او افزود: همچنین در این مدت مأموران ما در پاسگاه‌های ویژه منابع طبیعی شهرستان‌ها، با کمک واحد حقوقی موفق به تشکیل ۲۶ فقره پرونده تخریب و تصرف ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع به مساحت بیش از ۲۲ هکتار شدند.

سرهنگ مختومی افزود: در ماه گذشته نیروهای یگان حفاظت در گشت‌زنی‌های شبانه‌روزی خود موفق به تشکیل ۳ فقره چرای غیرمجاز دام در مراتع استان یزد شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در پایان اضافه کرد: با توجه با بارندگی‌های سال جاری و رویش گیاهان مرتعی و پیش رو بودن فصل تابستان و افزایش احتمال حریق در مراتع، از همشهریان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه حریق. تخریب و تصرف، قاچاق چوب و محصولات فرعی سریعا با تلفن ۱۵۰۴ تماس بگیند و ما را از محل و نوع وقوع جرم آگاه کنند.

کد خبر 514491

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha