اخیراً بحث‌ها درباره استخدام هشت تن از نمایندگان مجلس در وزارت نفت بالا گرفته؛ این در حالی است که یکی از این نماینده‌ها می‌گوید در سال ۱۳۶۷ به استخدام شرکت ملی نفت درآمده است.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بهرام‌نیا توضیح داد:  بنده حدود ۳۲ سال سابقه نفتی دارم؛ از سال ۱۳۶۷ به استخدام شرکت ملی نفت درآمدم و حدود هشت سال در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان ناظر در واحدهای راه و ساختمان مشغول فعالیت بودم. در سال ۱۳۷۴ هم رئیس اداره گاز شهرستان نهاوند شدم که حدود ۱۰ تا ۱۱ سال به طول انجامید. سپس سرپرست مهندسی و ساختمان طرح‌های شرکت ملی نفت شدم.

وی افزود: ما اعتقاد داریم رسانه‌ها به عنوان ابزاری مناسب برای تحقق مطالبات مردمی و ایجاد شفافیت و روشنگری عمل می‌کنند. با این حال مطالبشان باید مبنای درستی هم داشته باشند؛ مبنایی که بر اساس واقعیت‌ها باشد. اگر غیر از این باشد، به اعتماد ملی لطمه می‌زند.

بهرام‌نیا گفت: معتقدم تعمدی در کار نبوده، ولی اینها نباید بدون هیچ گونه تحقیق و تعهدی دست به انتشار اطلاعات نادرست بزنند؛ چرا که در این صورت نه تنها جایگاه رسانه‌ها متزلزل می‌شود، بلکه اثراتی معکوس خواهد داشت و به جامعه هم لطمه می‌زند.

وی درباره شماره پرسنلی‌ که از وی در رسانه‌ها منتشر شده، گفت: هر شخصی استخدام می‌شود، شماره پرسلنی دارد و این شماره‌ای که از بنده منتشر شده مربوط به ابتدای رسمی شدن من است، یعنی سال ۱۳۶۹.

اخیرا برخی رسانه‌ها از استخدام چند نماینده دوره دهم مجلس در وزارت نفت خبر داده‌اند. این رسانه‌ها علاوه بر نام ۲۰ نفر نماینده ادوار پیشین که گفته شده از ورود به مجلس دهم بازمانده و اغلب در دوره زنگنه به استخدام وزارت نفت درآمده‌اند، لیستی هشت نفره هم از برخی نمایندگان دهم که وارد مجلس یازدهم نشده‌اند، منتشر کرده‌اند. بهروز نعمتی، الیاس حضرتی، محسن بیگلری، جلیل مختار، عامر کعبی، غلام‌محمد زارعی، حسن بهرام‌نیا و علی ساری کسانی هستند که شماره پرسنلی آنها در وزارت نفت منتشر شده است.

در این زمینه کسری نوری، مدیر روابط عمومی وزارت نفت هم به ایرناپلاس گفت: نمایندگانی که از آنها نام برده می‌شود از سال‌ها قبل به استخدام وزارت نفت درآمده بودند یا از دستگاه‌های دیگر به این وزارت‌خانه منتقل شدند. بنابراین بحث اینکه استخدام شده باشند، مطرح نبوده است.

کد خبر 514466

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    8 0
    ۳۲ سال سابقه دارم مرد حسابی کاری به ما کردید دیگه از کار کردن پشیمون شدیم ۳۲ سال کار کردی تو شرکت برو خونه بزار جوانها کارو زندگی بکنن
  • امید IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    2 1
    غلام محمد‌زارعی نماینده یاسوح هست و قبل از نمایندگی در استانداری کار میکرد
  • Zagrosanarani IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    4 0
    یعنی اینها همه استخدام قبلی بوده اند،برخی از این افراد ونمایندگان دوره های قبلی راکه به وزارت نفت رفته اند من خودم به عینه میدانم استخدام ارگانهای دیگری وحتی ازان ارگانها ووزارتخانه ها بازنشسته هم شد ه اند حالا گیرم یک نفر استخدام قبلی وزارت نفت بوده ،بابقیه چکار میکنند
  • سید IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    3 0
    ضمن عرض تبریک روز بزرگ عید سعید فطر به همه هموطنانم، عارضم آقای غلام محمد زارعی کی و کجا شدند نیروی وزارت نفت؟ ایشون وزارت کشوری هستند، و قبل از نمایندگی آخرین پستشون مدیرکل ارزشیابی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بودند.
  • مهدی IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    1 1
    سلام آقای علی ساری قبل از نمایندگی رسمی نفت و در پتروشیمی فجر مشغول به کار بودند و طبق قانون نفت در زمان نمایندگی به صورت ماموریت در مجلس حضور دارند لذا می توانند به محل خدمت قبلی خود برگردند
    • اسدی IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
      0 0
      مطمنی?اگر حکم استانداری وفیش حقوقی استانداری داشته باشه چی?حالا یه روزی هم کارمند وزارت نفت بوده وحق وحقوقش رو گرفته وتسویه کرده رفته جای دیگه واین دلیلی بررایه برگشت به شرکت نفت نیست
  • رضا IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    1 0
    چرا از نمایندگانی که در شرکت نفت مناطق مرکزی هستند اسمی نمیبرید
  • امیر IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    0 0
    بسم الله این عزیزه مان نباید اصلا نگران مطبوعات کشورمان باشند بهتر است سعی کنند
  • ازاد فتحی زاد IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    قربان همه تان برم.اصلا کل کشور برای خودتان بی خیال جوانها وبقیه ملت باشید.کشور فدای یک تار موی سرتان.
  • ح IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    مگر ت نباید از کار استعفا داده شود بعد نماینده شد چند شغل دارن