سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: هیچ بیمار بدحال کرونایی در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان نداریم.

کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، پرویز یزدان‌پناه در نشست اضطراری ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: این به معنی سفیدبودن وضعیت نیست و مردم باید به صورت دقیق و مستمر نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت کنند.

وی افزود: تاکنون مرگ جدیدی به دلیل ابتلا به کرونا در این استان ثبت نشده است. اخیرا با شناسایی یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان بویراحمد و یک بیمار مرد در شهرستان کهگیلویه، شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۶۲۴ نفر رسیده است.

یزدان‌پناه ادامه داد: هم‌اکنون ۳ مرکز غربالگری در جاده بهبهان به بهمئی، پل خیرآباد و پل راه یاسوج مستقر هستند که بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان ورودی مسافر در دو مسیر بهبهان به بهمئی و پل خیرآباد زیاد نیست، اما از استان فارس افراد در حال وارد شدن به یاسوج هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه‌وبویراحمد از تشکیل ستاد مردمی در برخی شهرستان‌های استان خبر داد و اضافه کرد: ممانعت از حضور مسافران نباید به صورت اجباری باشد، بلکه به نیروهای مستقر در ایستگاه‌ها سفارش شده که با متانت برخورد کرده و آنان را از تعطیلی مراکز تفریحی و اقامتگاه‌ها مطلع کنند.

وی از مردم استان نیز خواست هشدارها را جدی بگیرند و از سفرهای غیرضروری در تعطیلات عید فطر خودداری کنند.

کد خبر 514285

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha