پخش فیلمی کوتاه از لحظه ماسک زدن رئیس جمهوری آمریکا در بازدید از کارخانه فورد در میشیگان با استقبال گسترده رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

ماسك زدن به شيوه ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین، دانلد ترامپ که پیش‌تر گفته بود به زدن ماسک در زمانه شیوع کرونا علاقه ندارد، در سفر میشیگان هم به عهد خود پای‌بند ماند و برابر دوربین‌ها ماسک بر چهره نداشت اما فیلمی کوتاه از ترامپ ماسک‌زده منتشر شده که او را در همان کارخانه فورد نشان می‌دهد. گفته می‌شود ترامپ فقط برای چند لحظه این ماسک را بر چهره داشته بعد آن را برداشته است.

ماسک بهداشتی رئیس جمهوری آمریکا آبی‌رنگ و از همان ماسک‌هایی است که نیروهای دریایی استفاده می‌کنند. با این تفاوت که مهر و نشان رئیس جمهوری ایالات متحده بر آن نقش بسته تا اینجا هم ترامپ تمایز خود را با دیگران به رخ بکشد. یکی از تصویرها رئیس جمهوری آمریکا را با یک ماسک مچاله در دست نشان می‌دهد.

شیوه برخورد ترامپ با ویروس کرونا و برنامه‌های او برای مهار بیماری کووید-۱۹ با انتقادهای گسترده روبه‌رو شده است. خود او به تازگی درباره ابتلایش به ویروس پاسخ‌های مبهم و عجیب داده و گرفتن ماسک بهداشتی در دست هم نشان می‌دهد رئیس جمهوری آمریکا چندان به رعایت کردن بهداشت علاقه ندارد.

کد خبر 514164

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha