دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۳۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۷ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین دکتر سعید کشمیری با اعلام این آمار در این باره اظهار کرد: شرکت در یک مراسم ختم باعث افزایش آمار مبتلایان در شهر عالیشهر شده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا بیان کرد: بیمار جدید شهرستان دیلم یک دختربچه ۹ ساله است که در تماس با مورد مثبت بوده و در مراقبت خانگی به‌سر می‌برد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به تغییر آمار کلی استان بوشهر نسبت به روز گذشته اظهار کرد: یک نفر از موارد مثبت روز گذشته شهرستان تنگستان آقایی بود که پیش از این تست کرونای وی مثبت اعلام شده بود و روز گذشته مجدد تست داده که باز هم مثبت شده بود، بنابراین یک نفر از لیست تنگستان کم می‌شود.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۶۸۴ نفر) تاکنون ۳۲۶ نفر از آنان بهبودیافته و ۳۳۱ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند.

کشمیری با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر گفت: از بازاریان و اصناف دیلم، گناوه، بوشهر، دلوار، برازجان، اهرم، خورموج، دیر، کنگان، عسلویه و جم درخواست داریم به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری از امروز (جمعه ۲ خرداد) تا پایان تعطیلات عید فطر مغازه‌ها را تعطیل کنند.

کد خبر 514153

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha