رفت و آمدها به یک پایگاه هوایی در ایالت تگزاس آمریکا دیروز پنجشنبه، اول خرداد به دنبال دریافت گزارش هایی مبنی بر حضور یک مهاجم تیرانداز در یکی از ورودی های این پایگاه متوقف شد.

تگزاس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دویچه‌وله، پایگاه هوایی کرپس کریستی (Corpus Christi) اعلام کرد که توانایی آسیب رسانی از فرد تیرانداز گرفته شده و تمامی ورودی های پایگاه هم بسته است. هنوز گزارشی از کشته یا مجروح شدن فرد تیرانداز منتشر نشده است.

این پایگاه که متعلق به نیروی دریایی آمریکا است در ماه دسامبر (آذر/دی) سال گذشته نیز شاهد رویدادی مشابه بود.

نیروی دریایی ایالات متحده اعلام کرده است که در حادثه روز پنجشنبه کسی کشته نشده اما یک نفر مجروح شده است. یکی از سخنگوهای پایگاه هوایی کرپس کریستی از تبادل آتش بین نیروهای امنیتی و فرد مهاجم سخن گفته است.

پایگاه هوایی کرپس کریستی در جنوب ایالت تگزاس یکی از بزرگترین مراکز آموزش خلبان‌ها در آمریکا است. بسیاری از خلبانان آمریکایی و همچنین متحدان واشنگتن در این پایگاه آموزش می بینند.

یک نظامی اهل عربستان ماه دسامبر گذشته در یک پایگاه نظامی در ایالت فلوریدا به روی سربازان آمریکایی آتش گشود که در جریان آن سه نظامی آمریکایی کشته شدند. پلیس آمریکا در نهایت فرد مهاجم را به ضرب گلوله از پای در آورد. در آن حادثه هشت نفر نیز مجروح شدند. مقامات آمریکا روز دوشنبه گذشته اعلام کردند که عامل حمله در پایگاه نظامی فلوریدا طی سالها و تا روز قبل از تیراندازی با گروه القاعده در تماس بوده است.

کد خبر 514131

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha