دکتر حمید یعقوبی، روانشناس در قسمت ۲۸ برنامه «مکث» درباره مسائلی چون بیماری‌های روحی دوران کرونا، اختلاف‌های زن و شوهری و افرادی که از ترس کرونا به این بیماری مبتلا شدند سخن می‌گوید.

دکتر حمید یعقوبی و داريوش كاردان در برنامه مكث

به گزارش همشهری آنلاین، با همه‌گیر شدن بیماری کرونا در ایران یکی از نگرانی‌های همه ما ابتلای خود یا عزیزان‌مان به این بیماری است اما آیا این نگرانی باید منجر به ترس، اضطراب یا تشویش روحیه شود؟ مرز بین احتیاط و وسواس ذهنی کجاست؟

در بیست ‌و هشتمین قسمت از برنامه مناسبتی «مکث» که جمعه ساعت ١٩:٣٠ از شبکه دو پخش می‌شود، داریوش کاردان میزبان دکتر حمید یعقوبی است. این دو با هم درباره دوران کرونا و مشکلات و بیماری‌های روحی مخصوص این دوران، همدلی زوجین در روزهای قرنطینه، اختلاف‌های زن و شوهری که در دوران کرونا بالا گرفته، افرادی که از ترس کرونا به این بیماری مبتلا شدند و... گفتگو می‌کنند.

برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه دو با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی رفته است؛ قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض می‌شود. این برنامه در قالب گفتگوی چهره‌های چون گلاره عباسی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، رسول نجفیان، چنگیز جلیلوند و... با صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا تولید شده است.

کد خبر 514120

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha