مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
۰ نفر

رئیس مرکز اورژانس البرز گفت: اورژانس ۱۱۵ البرز در تعطیلات پیش‌رو و هنگام برگزاری نماز عید فطر در آماده باش کامل قرار دارد.

اورژانس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوا، مهرداد بابایی افزود: با قرار گرفتن در ایام پایانی ماه مبارک رمضان و نیز پشت سر گذاشتن ایامی که به دلیل شیوع کرونا ویروس، محدودیت در تردد و سفرهای بین استانی را تجربه کردیم، اشتیاق وافری در مردم کشورمان در زمینه اقدام به سفر ایجاد شده است.

او اظهار کرد: این امر موجب افزایش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز خواهد شد.

رئیس مرکز اورژانس البرز گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز همچون سال‌های گذشته اقدام به استقرار واحدهای عملیاتی خود در جاده‌های پر تردد از جمله جاده چالوس، اتوبان تهران ـ قزوین، جاده قدیم کرج ـ قزوین و جاده اشتهارد کرده است.

بابایی افزود: به همین منظور ضمن آماده باش، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۷ دستگاه آمبولانس و ۹ دستگاه موتورلانس و یک فروند بالگرد در دو نوبت صبح و عصر با قرار گیری در مسیرهای پرتردد، آماده ارائه خدمات درمانی و پوشش حوادث احتمالی خواهند بود.

او گفت: همچنین در روز عید سعید فطر و همزمان با برگزاری نماز عید، با استقرار ۱۳ تیم عملیاتی اورژانس در مصلی‌ها و یا مساجد جامع در سطح استان البرز، آمادگی ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به نمازگزاران را خواهیم داشت.

گفتنی است استقرار جاده‌ای آمبولانس‌های اورژانس البرز از بعد از ظهر چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ظهر سه‌شنبه ۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 514100

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha