مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
۰ نفر

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از آزادسازی ۳۰ ملک و زمین ملکی به وسعت ۱۶ هکتار در شهمیرزاد خبر داد.

تخریب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدعلی میر احمدی از اجرای حکم قضائی و آزادسازی ۳۰ ملک و دیوارکشی غیرمجاز در بخش شهمیرزاد شهرستان مهدی‌شهر خبر داد و گفت: در پی دریافت شکوائیه‌ای از اداره جهاد کشاورزی شهرستان مهدی‌شهر مبنی بر ساخت‌وساز و دیوارکشی غیرمجاز و شیوع پدیده زمین‌خواری در منطقه خوش آب و هوای شهمیرزاد، فعالیت‌های قانونی پلیس در این راستا آغاز شد.

او افزود در بررسی‌های صورت گرفته پلیس مشخص شد با توجه به اخطارهای کتبی اداره جهاد کشاورزی شهرستان به صاحبان املاک متأسفانه روند ساخت‌وساز غیرمجاز همچنان ادامه دارد و پیگیری‌های مکرر و هماهنگی‌های صورت گرفته پلیس با مقام قضائی در نهایت به صدور حکم تخریب املاک و دیوارهای تصرف‌شده غیرمجاز انجامید.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به تعداد بالای متخلفان و امکان ایجاد تنش و پیامدهای احتمالی در اجرای این حکم گفت: تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم برای اجرای هرچه بهتر این دستور قانونی توسط پلیس اندیشیده شد و اجرای طرح ضربتی پلیس با همکاری دیگر عوامل همزمان با بامداد گذشته صورت پذیرفت.

سرهنگ میر احمدی ادامه داد: با تلاش همه دست‌اندرکاران بیش از ۱۶ هکتار زمین‌های مزروعی که توسط فرد متخلف به ۳۰ قطعه تقسیم و فروخته‌شده بود رهاسازی شد. شهروندان قبل از خرید هر ملکی از قانونی بودن و اثبات مالکیت قانونی و کاربری آن مطمئن شده و سپس برای خرید و ساخت و ساز اقدام کنند.

کد خبر 514083

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha