مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
۰ نفر

جنوب تهران شاهد وقوع ۲ سانحه رانندگی بود که در این حوادث ۸ نفر روانه بیمارستان شدند.

حوادث رانندگی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، «پیمان صابریان» جمعه ۲ خرداد گفت:‌ در ساعات اولیه بامداد امروز حادثه واژگونی خودرو سواری ال ۹۰ جاده گلحصار شهر ری به سامانه ۱۱۵ اعلام و بلافاصله تکنسین‌های اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۶ نفر از سرنشینان خودرو سواری از نواحی مختلف اندام‌ها دچار مصدومیت شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی همه مصدومان توسط تکنسین‌های اورژانس روانه بیمارستان شدند.

تصادف تریلی و کامیون نیز ۲ مصدوم داشت

رییس مرکز اورژانس تهران همچنین از تصادف تریلی و کامیون در جاده خاوران خبر داد و گفت: در این تصادف نیز ۲ نفر دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه تریلی در مسیر شرق به غرب جاده خاوران بدلیل نقص فنی در کنار جاده متوقف بود که به یکباره یک دستگاه کامیون کمپرسی به شدت با قسمت عقب تریلی برخورد کرد.

صابریان خاطرنشان کرد: ۲ نفر از سرنشینان تریلی از نواحی مختلف اندام‌ها دچار مصدومیت شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی این مصدومان نیز روانه بیمارستان شدند.

وی علت این تصادفات را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد و  به شهروندان توصیه کرد در ساعات شب بدلیل تاریکی هوا با سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند.

کد خبر 514081

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha