استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان تا سال ۱۴۰۰ با گازرسانی به روستاها استان سبز کشور می‌شود.

حسین کلانتری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کلانتری در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس دهم قدردانی کرد و گفت: نمایندگان استان در مجلس دهم در کمیسیون‌هایی که بودند زحمات زیادی کشیدند که قابل تقدیر است.

او در ادامه سخنان خود گفت: به فرموده امام(ره) کار با هر حجمی که انجام می‌شود باید برای مردم گزارش شود. تعامل میان مردم باید ایجاد شود که بهترین نوع تعامل دیدار چهره به چهره با مردم و ملاقات‌ها است البته کارهایی شده که متاسفانه مستندسازی نشده است.

وی افزود: در وضعیت شیوع کرونا، تا الان به همت مردم و تلاش جامعه پزشکی و مدیریت دانشگاه و همکاری کمترین تلفات را داشتیم و تنها یک استان تلفات تک رقمی دارد که آن هم ماییم اگر  این اقدامات اطلاع‌رسانی نشود وضعیف سیستم ما است که باید اصلاح شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از کرونا هم عبور می‌کنیم و در نمازهای جمعه‌ در میزهای خدمت جوابگوی مردم باشید و دیدارهای چهره به چهره با مردم داشته باشید.

کلانتری با اشاره به دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کدام استاندار در این مدت با نوبخت دیدار کرد؟ در این دیدار لیست پروژه‌های استان را ارائه کردیم و با وجود اینکه کرونا بحث جدی است اما هرگز از توسعه استان غافل نشدیم چرا که به فصل توزیع اعتبارات نزدیک می‌شویم پروژه‌هایی داریم که نیمه تمام است و باید تکمیل شود و پروژه‌هایی مانند سد تنگ سرخ و سد آبریز باید ادامه پیدا کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۶۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر که در دولت یازدهم و دوازدهم بود احداث شد و در حوزه بهداشت و درمان دو پروژه داریم که باید تکمیل شوند و پروژه‌هایی در دست احداث است که این اقدامات باید گفته شود و اگر نگویم مظلومیت نظام و دولت است.

او گفت: بالغ بر ۱۳ هزار واحد مسکونی در استان در حال ساخت است و این واحدها که در لوداب کلنگ‌زنی و در همه جای استان شروع شده در همین سال ۹۹ افتتاح می‌شود و این خودش جهش تولید است، به مدیران گفتیم تمام مصالح مورد نیاز از بازار استان تهیه شود.

کلانتری با اشاره به کمک‌های ویژه ستاد ملی کرونا و تلاش نمایندگان استان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال به استان ابلاغ اعتبار شد و یکسری امکانات و تجهیزات ویژه در استان توزیع می‌شود.

او در پایان اضافه کرد: تا سال ۱۴۰۰ تمام روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و استان سبز کشور خواهیم شد.

کد خبر 514065

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha