پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
۰ نفر

فلورنتینو پرز رئیس رئال امروز در کمپ والدبباس حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی تیم های فوتبال و بسکتبال باشگاه دیدار کرد.

فلورنتینو پرز

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه،   تمرین امروز تیم های فوتبال و بسکتبال رئال مادرید یک میهمان ویژه داشت. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه امروز در کمپ والدبباس حضور یافت و از نزدیک با کادر فنی و بازیکنان دیدار کرد.

در این رابطه سایت آاس نوشت :پرز ماسک و دستکش پوشیده بود و فاصله اجتماعی نسبت به بازیکنان و کادر فنی را نیز رعایت کرد. او دقایقی هم با زین الدین زیدان، سرخیو راموس و فیلیپه ریس کاپیتان های فوتبال و بسکتبال باشگاه صحبت کرد. زیدان و پرز البته در تمام روزهای گذشته با یکدیگر در ارتباط بوده اند.

چه در روزهای تمرین خانگی و چه از دوشنبه گذشته که تمرین در کمپ از سرگرفته شد ولی این اولین بار پس از چند ماه بود که پرز با زیزو و بازیکنان از نزدیک دیدار می کرد.

رئیس رئال ابتدا برای بازیکنان و کادر فنی و خانواده های شان آرزوی سلامتی در این روزهای سخت کرد و از آنها بابت مساعدت و همکاری سریع در راه کاهش دستمزدها نیز تشکری ویژه داشت. پرز در انتها به بازیکنان روحیه داد و برای شان در ادامه لالیگا(در صورت از سرگیری) ارزوی موفقیت کرد.

کد خبر 514002

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha