مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: موزه‌ها و اماکن تاریخی قزوین پس از تعطیلات عید فطر در صورت مساعدبودن شرایط و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پذیرای بازدیدکنندگان هستند.

موزه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا خزائلی پنج‌شنبه اول خرداد با اعلام این خبر گفت: در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا موضوع بازگشایی موزه‌ها و اماکن تاریخی سطح استان قزوین مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد این اماکن بعد از تعطیلات عید سعید فطر در صورت مساعد بودن شرایط با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در قالب بازدیدهای انفرادی میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان باشند.

وی اظهار کرد: همچنین بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا بازدید از قلعه حسن صباح و حضور در منطقه گردشگری دریاچه اوان همچنان ممنوع است و ارائه خدمات به گردشگران در این مناطق نیز بعد از تعطیلات عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر خواهد بود.

این مسئول افزود: ارائه خدمات حضوری به گردشگران در مجتمع‌های خدمات رفاهی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی سطح استان نیز مانند رستوران‌های درون‌شهری با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی مصوب توسط پرسنل و مراجعین بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

خزائلی ادامه داد: هتل‌ها و مراکز اقامتی رسمی سطح استان شامل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و هتل آپارتمان‌ها نیز با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی پذیرای گردشگران خواهند بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین یادآور شد: سلامت گردشگران و هم استانی‌ها در اولویت قرار دارد، امیدواریم با همراهی مردم و مهار کامل بیماری کرونا بار دیگر شاهد حضور بی‌شمار گردشگران در موزه‌ها، آثار تاریخی و تأسیسات گردشگری استان باشیم.

فعالیت تأسیسات گردشگری و اماکن تاریخی قزوین پس از شیوع کرونا در اوایل اسفندماه به حالت تعطیل درآمده بود.

کد خبر 513956

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha