دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از پیگیری واگذاری ۶۵ واحد مسکونی واحدی در اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه پرونده تشکیل شده و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سید عبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه ۶۵ واحد مسکونی واحدی در اردبیل به خریداران واگذار شده ‌که در این زمینه پرونده تشکیل شده و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: مطالبه اساسی ما از مردم این است که در معامله املاک و خودرو و اقلام دیگر تحقیقات و دقت لازم را داشته باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران قرار نگیرند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی که هم‌اکنون در جامعه وجود دارد این است که مردم اعتماد بیش از حد به برخی افراد و شرکت‌های تعاونی و مشاور املاک و خودرو دارند و بدون تحقیق وارد معاملاتی می‌شوند که در این زمینه مشکلات زیادی بوجود می‌آید که انتظار می‌رود بیش از پیش در معاملات خود دقت و اهتمام ویژه را داشته باشند.

طباطبایی تصریح کرد: در خصوص اراضی و مسکن واگذار شده جلسه‌ای در دادسرای اردبیل با حضور دستگاه‌های مربوطه برگزار شد که انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و اطلاع‌رسانی جامعی از نقل و انتقال املاک؛ اراضی و آپارتمان‌ها و واحدهای مسکونی ارائه دهند.

وی افزود: دستگاه‌های متولی نیز باید در صورت تغییر واگذاری اراضی شرکت‌های تعاونی نظارت شفافی داشته باشند.

کد خبر 513937

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha